Oproeping van de algemene vergadering van 24 maart 2020

Beste leden,

In overeenstemming met artikel 12 van de statuten nodig ik u uit om deel te nemen aan de jaarlijkse gewone algemene vergadering van de federatie, die zal plaatsvinden op 24 maart 2020 om 19 uur, Steenweg op Brussel 397 te 1780 Wemmel.

De volgende punten komen op de agenda:

- Goedkeuring van rekeningen

- Het taxiplan

- Uber / BTF-gerechtigheid

- Aftreden / benoemingen

Leden die zich kandidaat willen stellen voor de post van secretaris, moeten zich melden en hun kandidatuur nu sturen naar de FeBeT-e-mail: info@febet.be .

Bovendien worden, in overeenstemming met de bepalingen van de statuten, alle documenten die nodig zijn voor uw informatie (verslag van de raad van bestuur over activiteiten in het verleden, algemene werkingsrekening, winst- en verliesrekening, balans, tekst van voorgestelde besluiten) aan u ter beschikking gesteld. vanaf 9 maart 2020 op het hoofdkantoor van de federatie aan de Jean Dubrucqlaan 200 in 1080 Brussel.

Ik herinner u eraan dat als u verhinderd bent, u zich kunt laten vertegenwoordigen door een ander lid van de vereniging met een geldige gevolmachtigde.

Ik herinner u er ook aan dat, in toepassing van artikel 12 van de statuten, de voorgestelde besluiten met het karakter van gewone besluiten worden aangenomen bij gewone meerderheid van de aanwezige of vertegenwoordigde leden.

Ten slotte herinner ik u eraan dat alleen leden die up-to-date zijn met hun inschrijving, kunnen deelnemen aan de algemene vergadering, op grond van artikel 13 en 15 van de statuten.

Wie niet in orde is, kan een jaar van het afgelopen jaar storten op het volgende FeBeT-rekeningnummer;

IBAN BE33 3631 6952 7546

BIC BBRUBEBB

Bank: ING

De bijdrage bedraagt 10 € per maand voor zelfstandigen en voor werkgevers 10 € voor de eerste taxi en 5 € voor de volgende.

President,

Ed-Denguir Khalid